??? Un vehicle avariat a l'AP-7 a Barberà del Vallès talla un carril en sentit nord i ara provoca aturades de 14 km des del Papiol#SCT #avariat #mobilitat pic.twitter.com/5obeavTG2m
— Trànsit (@transit) March 1, 2022
ARA A PORTADA
Una avaria a l'AP-7 a l'altura de Barberà provoca retencions quilomètriques
- El Sabadell de Munitis, a un partit d'igualar la ratxa de la lliga 83/84
Publicat el
01 de març de 2022 a
les 09:56
Actualitzat el
01 de març de 2022 a les
10:01
El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que un vehicle avariat a l'AP-7 a l'altura de Barberà del Vallès provoca aturades de dotze quilòmetres des del Papiol. La policia ha hagut de tallar un carril en sentit nord.
S’espera que aviat es torni a obrir el carril per evitar més retencions i s'està treballant per retirar el vehicle avariat de la calçada.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'epilèpsia, una condició carregada de desinformació: "Et sents apartada perquè hi ha molts prejudicis"
-
Sabadell
Noves normes per a patinets elèctrics el 2026: assegurança obligatòria, registre i multes més dures
-
Sabadell
Recomanacions literàries per a totes les edats: cinc alumnes i cinc llibres per no poder parar de llegir
-
Sabadell
Baralla i corredisses en un bar del centre de Sabadell de matinada després del robatori d'un mòbil
-
Sabadell
"La il·luminació és un tema essencial de gestió municipal, al mateix nivell que la neteja o la seguretat"
-
Sabadell
La manca d'il·luminació als carrers de Sabadell, una assignatura pendent: "Em fa por tornar a casa sola"