ARA A PORTADA
"Aigua a dojo": els aiguats de les últimes hores obliguen a tancar els accessos al riu Ripoll

- El FS Sabadell Femení torna a guanyar i s'aferra a la permanència (2-1)
Publicat el 12 de març de 2022 a les 15:46
Actualitzat el 12 de març de 2022 a les 21:19
El diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans diu això respecte a l'expressió a dojo: sinònim de profusament. I hi incorpora l'exemple següent: "n'he tingut a dojo, de penes i dolors!" Definitivament, i hi estiguin o no d'acord respecte a l'apreciació dels últims aiguats com a aigua a dojo, això és el que comentaven els veïns del riu ripoll després que agents municipals tanquessin aquest matí els accessos al corrent. Una acció habitual quan hi ha previsió de fortes pluges a la zona per tal de prevenir incidents.
De moment, els accessos encara són tallats tot i l'apaivagament de les pluges de les últimes hores, les quals més que "penes i dolors" han sigut tota una bona notícia.
https://www.diaridesabadell.com/2022/03/12/dues-actuacions-dels-serveis-demergencies-sense-incidents-comput-del-temporal-a-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell Cada cop més donants d'òrgans a Sabadell
-
Sabadell ERC reclama un servei propi de TUS per al Raval d'Amàlia
-
Sabadell Els cartells a les obres de l'antic Museu del Gas, en castellà
-
Sabadell Junts alerta de la manca d’informació sobre les dues taxes de residus
-
Sabadell Desallotgen una ocupació conflictiva a Sabadell
-
Sabadell Un grup de veïns reté un lladre després de robar el forn Valero de Via Alexandra