ARA A PORTADA
Dos estudiants del Taulí treuen dues de les 100 millors notes del MIR
Ricard Onieva i Daniel Garcia han quedat en les posicions 36 i 94 respectivament d'un total de 13.000 aspirants
- Joan Costa, el sabadellenc que 'vola' sobre l'aigua
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
18 de març de 2022 a
les 17:45
Actualitzat el
17 de març de 2022 a les
17:02
Dos alumnes que han acabat d'estudiar Medicina a la Unitat Docent del Parc Taulí (UAB) han tret dues de les 100 millors notes del MIR. Aquests dies s'han donat a conèixer els resultats d'aquesta prova, que han de superar tots els metges que vulguin accedir a una plaça especialitzada en formació al Sistema Nacional de Salut.
Es tracta de Ricard Onieva Carvajo, que ha obtingut la 36a millor nota, i Daniel Garcia Sance, amb una nota que ha quedat en la posició 94.
Tanmateix, el Taulí destaca que el 35% dels 52 graduats el 2021 ha obtingut una de les 2.000 primeres millors notes, i el 75% ha aconseguit una de les 4.000 millors qualificacions, sobre més 13.000 aspirants.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu