ARA A PORTADA
La Plataforma en Defensa del Riu Ripoll prepara l'estratègia per aturar el projecte SurfCity
- L'OAR Gràcia signa una patida victòria en el derbi a Terrassa (35-38)
Publicat el 25 de març de 2022 a les 10:54
Actualitzat el 25 de març de 2022 a les 13:21
La Plataforma en Defensa del Riu Ripoll, liderat per ADENC i el Moviment Veïnal del Sud, avança en l'estratègia per aturar el projecte SurfCity. Aquest dijous, una cinquantena de persones, entre els quals, el portaveu d'Esquerra Republicana Gabriel Fernández, i la portaveu de la Crida, Nani Valero, van celebrar la segona assemblea per començar a dibuixar quina seria l'estratègia a seguir en els pròxims mesos.
El president de l'ADENC, Joan Carles Sallas, va compartir amb els assistents el contingut de la trobada mantinguda amb l'alcaldessa Marta Farrés sobre el projecte i els interrogants que se'n deriven, segons el punt de vista de la Plataforma. Entre altres preocupacions, Sallas va assegurar que "trobarem advocats per garantir dues coses: una parcel·la no es pot adjudicar a dit a una empresa, i, segurament, un pla especial no és suficient. Anirem a totes en funció de la peça que moguin", va advertir. Així mateix, va anunciar que des del passat 15 de març, un cop presentada la instància a l'Ajuntament, la Plataforma serà part interessada "per conèixer de primera mà tots els aspectes sobre l'expedient".
Entre les diverses intervencions dels assistents, Gabriel Fernández va lamentar que "l'administració pública posi recursos humans i tècnics per elaborar un projecte d'un privat", mentre va denunciar que "vam voler conèixer qui hi havia al darrere d'aquest projecte, però se'ns va dir que ens havíem de dirigir a l'expedient que es coneixerà en una comissió futura. Això no és normal ni natural". Sobre aquest aspecte també es va manifestar Nani Valero, qui va explicar que "no ens han donat accés telemàtic a l'expedient. Hi ha un embolic sideral d'empreses, i quan tothom tingui accés a aquesta informació, serà bonic esbrinar fins a quin punt arriba tot plegat".
Notícies recomenades
-
Sabadell
"Can Puiggener és un barri invisible i carregat de prejudicis"
-
Sabadell
FOTOS | Final feliç en un espectacular rescat d'un gos a Sabadell
-
Sabadell
Evacuen tres homes després de xocar amb el cotxe a dins del pàrquing
-
Sabadell
Arriba l'hivern a Sabadell: baixada de temperatures per l'arribada d'una massa d'aire polar
-
Sabadell
El Vi Novell brinda per vint anys de tradició a la Bodega Coca
-
Sabadell
FOTOS | Col·lapse monumental a l'entrada de l'Aeroport en la jornada de portes obertes