ARA A PORTADA
ERC celebra que la Generalitat construeixi la residència i proposa una gestió pública
- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el 07 d’abril de 2022 a les 16:35
Esquerra Republicana Sabadell (ERC) ha celebrat que el govern dePere Aragonès construeixi la primera pública de la ciutat i ha reconegut la reivindicació de plataformes i entitats veïnals. En aquest sentit, els republicans han defensat la gestió pública de la nova residència, un detall que no s'ha acabat d'especificar durant la roda de premsa.
ERC també ha assenyalat que ha calgut esperar l’arribada dels fons europeus Next Generation per poder materialitzar-lo "a causa de l’ofec financer de Catalunya a causa del dèficit fiscal i de l’incompliment de la llei de dependència per part del govern espanyol". El partit republicà ha recordat que, inicialment, el projecte el va aturar el 2010 el conseller socialista d’Economia i Finances Antoni Castells amb les primeres retallades per la crisi.
El portaveu d’ERC, Gabriel Fernàndez, destaca que "la Generalitat ha fet la feina: construirà la residència amb fons europeus perquè, fins ara, no ho ha pogut fer perquè els governs espanyols han incomplert sempre el finançament previst a la llei de dependència", ha etzibat.
https://www.diaridesabadell.com/2022/04/07/residencia-publica-sabadell-2025/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Les notícies més destacades d'aquest dimarts 19 d'agost a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | La Gran Via, tallada parcialment per obres d'asfaltatge
-
Sabadell
Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell
El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa"
-
Sabadell
FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell