ARA A PORTADA
-
La baixada de la natalitat arriba a les aules: l'eliminació de línies sobrevola els pupitres Marc Béjar Permanyer
-
Prohibir les xarxes socials als menors de 16 anys: una proposta en la "direcció adequada", però "difícil d'executar" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
“Això és terra de ningú i està abandonat”: Queixes per l'estat d'un aparcament de Can Feu Aleix Pujadas Carreras
-
Inversió milionària de l'Ajuntament de Sabadell per a millorar la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez
-
Els alumnes de l'institut Ca n'Oriac organitzen una campanya de donació de sang
Es durà a terme dijous al centre educatiu, al carrer del Príncep de Viana, des de les 16 h fins a les 20 h
- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el
07 d’abril de 2022 a
les 10:08
Actualitzat el
07 d’abril de 2022 a les
12:59
Alumnes de 3r d'ESO de l'institut Ca n'Oriac han col·laborat amb l'organització d'una campanya de donació de sang amb l'entitat Banc de Sang i Teixits. Es durà a terme al centre educatiu (carrer del Príncep de Viana, 9), des de les 16 h fins a les 20 h, dijous.
L'institut està realitzant un projecte transversal en què treballen amb entitats de la ciutat en iniciatives solidàries. El centre educatiu demana reservar cita abans de vacunar-se, sempre que sigui possible, al web de Banc de Sang i Teixits. En cas que s'esgotessin les cites, s'hi pot anar sense hora reservada.
Per a donar sang, és necessari tenir entre 18 i 70 anys i pesar més de 50 quilograms.
Notícies recomenades
-
Sabadell
“Han de garantir la inclusió de persones amb discapacitat”
-
Sabadell
La rehabilitació del Vapor Cortès d'Harquitectes arriba a la fase final dels Premis Mies van der Rohe 2026
-
Sabadell
FOTOS | Evacuació sota la pluja d'un home de l'interior del seu domicili
-
Sabadell
Tecnologia, espais i persones: la visió de Somfy per a la llar actual
-
Sabadell
Agafar el tren ja és norma: Sabadell consolida FGC com el “metro” de la ciutat amb xifres de rècord
-
Sabadell
Mor el sabadellenc Eugeni Sallent, exdirector de RAC1 i TV3