ARA A PORTADA
-
"La base de Sabadell és la més important de Catalunya pels mitjans aeris d'emergència" Jan Cañadell Puigmartí
-
Animals abandonats de nit, a una motxilla o lligats a la protectora de Sabadell: "Ha estat molt descarat" Marta Ordóñez
-
Arthur Bonaldo: "Les sensacions a la pretemporada han estat molt bones. Crec que pot ser un any de consolidació per mi" Marc Segarra Rodríguez
-
-
La façana de l'edifici La Granja ja té instal·lats els suports que la protegiran Aleix Pujadas Carreras
Normalitat a l'estació de Sabadell Centre després de l'ensurt de diumenge
Els Bombers de la Generalitat van identificar que l’origen del fum era l'escalfament dels frens d'un vagó

- Sabadell, ciutat festivalera: l'Embassa't i l'Observa ja s'intueixen
Publicat el 16 de maig de 2022 a les 07:57
Actualitzat el 16 de maig de 2022 a les 16:45
Renfe ha reprès la circulació de trens de l'R4 entre Sabadell Sud i Terrassa Est. Diumenge al vespre va ser tallada en els dos sentits durant unes hores per fum a l'estació de Sabadell Centre, que va haver de ser evacuada.
De fet, els combois van haver de circular per la via 1 i no paraven a Sabadell Centre.
Els Bombers de la Generalitat van identificar que l’origen del fum era l'escalfament dels frens d'un vagó. I, per la seva banda, El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va confirmar que no hi va haver cap persona afectada.
Notícies recomenades
-
Sabadell La rehabilitació dels 14 blocs afectats d’Arraona-Merinals, a principis de 2026
-
Sabadell Els pisos de Can Llong que mai es van construir, als tribunals
-
Sabadell Detenen un home a Sabadell per estafar més de 15.000 euros fent-se passar pel fill
-
Sabadell Els jutjats de Sabadell amplien plantilla amb un nou funcionari judicial
-
Sabadell Un estiu complicat a la protectora d'animals de Sabadell
-
Sabadell Obre una altra coneguda cadena d'hamburgueses al Centre de Sabadell