ARA A PORTADA
A l'hospital una conductora de patinet elèctric envestida al Centre de Sabadell
Una ambulància va anar fins al lloc de l'accident per atendre la jove, de 26 anys
- Fluidra rep un reconeixement per part d’Enginyers Industrials de Catalunya
Publicat el
25 de maig de 2022 a
les 10:34
Actualitzat el
25 de maig de 2022 a les
15:06
A la confluència del carrer de Riego amb el carrer de Sant Oleguer, al Centre de Sabadell, un cotxe va envestir lateralment un patinet elèctric, que anava conduït per una jove de 26 anys. L'accident es va produir el dilluns, a les 15.11 h.
Una ambulància es va traslladar fins al lloc de l'accident i va dur la conductora fins al CUAP de Sant Fèlix, amb pronòstic lleu, per a la seva valoració.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"