ARA A PORTADA
Manuel Bustos, entre els col·laboradors de Villarejo?
L'exalcalde de Sabadell va col·laborar amb l'excomissari per investigar presumptes draps bruts d’Esquerra Republicana de Catalunya

- La Policia Municipal de Sabadell amenaça de fer vaga per Festa Major
Publicat el 07 de juny de 2022 a les 17:52
Actualitzat el 07 de juny de 2022 a les 18:32
Manuel Bustos va col·laborar com informador de l'excomissari José Manuel Villarejo per investigar presumptes draps bruts d’Esquerra Republicana de Catalunya, segons apunta el diari El Món. Els fets van tenir lloc el 2014, per tant, Bustos ja no era alcalde de Sabadell, ja que havia dimitit dos anys abans arran dels escàndols de corrupció que l'envoltaven.
El sabadellenc es va reunir amb Villarejo, que investigava la formació republicana per ordres de la número 2 del Partit Popular i més tard ministra de Defensa, Maria Dolores de Cospedal. L'objectiu de l'excomissari era trobar informació dubtosa sobre líders d'ERC per fabricar proves per a investigacions policials i judicials.
Segons El Món, l'exalcalde de Sabadell va tenir "tota la disponibilitat" per col·laborar amb Villarejo. De fet, li va aportar informació d'ERC i també de Convergència i Unió (CiU). Carme Forcadell i les finques d'Esquerra, presumptament valorades en 17 milions d'euros, són dos dels temes de conversa.
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa