ARA A PORTADA
-
-
-
Els comuns volen que Sabadell tingui una Unitat Antidesnonaments per fer front a la crisi de l'habitatge Aleix Pujadas Carreras
-
La intel·ligència artificial protagonitza la III Jornada de tècnics superiors d’Imatge per al Diagnòstic i Medicina Nuclear Ana López
-
Sabadell inicia l’adequació de l’antic Museu del Gas per convertir-lo en el futur Museu de la Ciutat Marta Ordóñez
Manuel Bustos, entre els col·laboradors de Villarejo?
L'exalcalde de Sabadell va col·laborar amb l'excomissari per investigar presumptes draps bruts d’Esquerra Republicana de Catalunya
- La Policia Municipal de Sabadell amenaça de fer vaga per Festa Major
Publicat el 07 de juny de 2022 a les 17:52
Actualitzat el 07 de juny de 2022 a les 18:32
Manuel Bustos va col·laborar com informador de l'excomissari José Manuel Villarejo per investigar presumptes draps bruts d’Esquerra Republicana de Catalunya, segons apunta el diari El Món. Els fets van tenir lloc el 2014, per tant, Bustos ja no era alcalde de Sabadell, ja que havia dimitit dos anys abans arran dels escàndols de corrupció que l'envoltaven.
El sabadellenc es va reunir amb Villarejo, que investigava la formació republicana per ordres de la número 2 del Partit Popular i més tard ministra de Defensa, Maria Dolores de Cospedal. L'objectiu de l'excomissari era trobar informació dubtosa sobre líders d'ERC per fabricar proves per a investigacions policials i judicials.
Segons El Món, l'exalcalde de Sabadell va tenir "tota la disponibilitat" per col·laborar amb Villarejo. De fet, li va aportar informació d'ERC i també de Convergència i Unió (CiU). Carme Forcadell i les finques d'Esquerra, presumptament valorades en 17 milions d'euros, són dos dels temes de conversa.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La reforma de Mossèn Geis costarà un 49% més
-
Sabadell
Demanen 12 anys de presó a un home per agredir sexualment a una menor
-
Sabadell
Empadronaments irregulars, un problema a l'alça? "Ara fem més comprovacions"
-
Sabadell
Farrés, sobre l'incivisme: "Si embruten, netejarem; si ho tornen a fer, hem de netejar més"
-
Sabadell
Acord per blindar el català a l'escola
-
Sabadell
Llum verda a millorar la inclusió educativa en menjadors i extraescolars de Sabadell