ARA A PORTADA
-
La policia retira 308 cotxes abandonats a Sabadell en un any: "Ocupen places d'aparcament!" Marta Ordóñez
-
Inversió de 300.000 euros per a la millora de l'estació de Rodalies de Sabadell Sud Jan Cañadell Puigmartí
-
Els alumnes menors del cicle d’Emergències Sanitàries es queden sense pràctiques: “No ens podem graduar" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Ca n’Oriac i Espronceda es vesteixen de festa major
- VÍDEO: Detingut a Montcada el pres fugat durant una visita al dentista a Terrassa
Publicat el
09 de juny de 2022 a
les 09:35
Actualitzat el
09 de juny de 2022 a les
12:00
Jocs d’aigua per donar la benvinguda a l’estiu. Sopars per refer les relacions de veïnatge que es van veure aturades per la Covid. Activitats pensades per als més petits. I pels grans. Cultura a dojo i molta música. Aquest cap de setmana és festa al nord i al sud de Sabadell.
“Tothom té ganes de festa i gresca, esperem una molt bona acollida”, coincideixen els organitzadors. El programa de Ca n’Oriac, amb una vintena d’actes, ha prioritzat la cultura, la música en viu i el ball. A Espronceda, els infants prenen protagonisme en la majoria de les vint activitats previstes.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'Ajuntament cedeix el terreny de la residència del tercer sector a Can Gambús
-
Sabadell
VÍDEO | Trenquen un llum del carrer amb un objecte metàl·lic i ho celebren efusivament: noves queixes al Centre
-
Sabadell
SMATSA equipa els seus vehicles amb 16 desfibril·ladors per millorar la resposta a emergències
-
Sabadell
FOTOS | Així serà el MNAC amb el segell sabadellenc d'Harquitectes
-
Sabadell
VÍDEO | Les càmeres ocultes de Pau Llatjós: "A Sabadell he aconseguit més visites que en qualsevol altre lloc"
-
Sabadell
Els Guardons del Vallès premien dècades d’història a la Fira Àpat