ARA A PORTADA
- Desmantellat un immens cultiu de marihuana ‘indoor’ a Barberà del Vallès
Publicat el
11 de juny de 2022 a
les 23:03
Aquest dissabte l'Associació de Veïns Rambla Centre, en col·laboració amb l'ONG Nuevo Pacto, ha estat fent un recapte d'aliments al Caprabo de La Rambla. "Com Associació de Veïns creiem que la part social és molt important i ja fa 11 anys que ho fem", ha comentat un portaveu de l'Associació, Ramon Bosch. Bosch considera que "iniciatives com aquestes són molt necessàries, la gent menja cada dia. Abans recollíem molt més, la situació econòmica actual es nota".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cuca Santos, nova secretària de Discapacitat i Salut Mental del PP català
-
Sabadell
FOTOS | Ensurt per un incendi a prop de Can Jonqueres de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | El dia de l’Orgull LGTBI+ s’inicia amb una manifestació
-
Sabadell
Dol a Ca n'Oriac per la mort de Resu Fernández, una històrica del moviment veïnal
-
Sabadell
FOTOS | Ja ha arribat l'hora de la piscina descoberta
-
Sabadell
"No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat?