ARA A PORTADA
Un conductor novell xoca contra dos cotxes i dona positiu en alcoholèmia
La Policia Municipal va denunciar el jove i va immobilitzar el seu vehicle
- Jero Ferruz, de 'La Jerito' (Sabadell-La Molina), a fer el Camí de Santiago en bicicleta
Publicat el
15 de juny de 2022 a
les 17:52
Un conductor de 19 anys va xocar contra dos vehicles estacionats, a les 23.35h a l'avinguda dels Paraires. Agents de la Policia Municipal de Sabadell van dirigir-s'hi i van realitzar una prova d'alcoholèmia al jove.
El conductor va donar positiu amb un resultat de 0,55 mg/l(la taxa màxima permesa genèrica és de 0,25 mg/l). Els cotxes estacionats contra què va xocar van quedar afectats lateralment.
Els agents policials van confeccionar la corresponent denúncia administrativa per conduir amb una taxa d 'alcohol superior a la permesa i es va immobilitzar el seu vehicle.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reflexions d'un neuròleg d'elit a 10.000 metres d'altura
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): “No podem demonitzar l’oci nocturn; si no, fa la sensació que això és el ‘Far West’”
-
Sabadell
El passeig d'Antoni Farrés de Sabadell ja s'entreveu: així avancen les obres
-
Sabadell
FOTOS | Una casa de Sabadell obre les portes per vendre tot el que hi ha al seu interior
-
Sabadell
La Festa Gallega torna a l’Eix Macià amb gastronomia, música i tradició
-
Sabadell
VÍDEO | Cremen intencionadament tres contenidors, es queden observant l'escena i fugen quan arriba la policia