ARA A PORTADA
Detingut el conductor d'un patinet per agredir un policia durant una identificació
El jove, de 25 anys, circulava a gran velocitat i es va saltar un semàfor en vermell

- Adjudicades les obres per millorar l’accessibilitat dels vianants al Taulí
Publicat el 28 de juliol de 2022 a les 13:15
Un noi de 25 anys va ser detingut aquest dimecres a la tarda després d'intentar agredir un agent de la Policia Municipal de Sabadell durant la seva identificació. L'escena es va produir a la carretera de Barcelona, on el jove va ser aturat pels agents per circular amb un patinet a molta velocitat i sense respectar els semàfors.
Durant la seva identificació i la tramitació de les denúncies administratives, el noi va agredir a un dels agents, que van van procedir a la seva detenció per un presumpte delicte de desobediència, resistència i atemptat a agents de policia. Posteriorment, es van realitzar les diligències judicials corresponents.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll