ARA A PORTADA
Nou dispositiu per reforçar la neteja a la ciutat
El dispositiu permetrà netejar a fons aquells punts de l’espai públic on es poden acumular les fulles dels arbres i altres residus que s’hi barregen
- Atropellen una noia de 21 anys a la carretera de Molins de Rei de Sabadell
Publicat el 04 d’agost de 2022 a les 15:40
Actualitzat el 04 d’agost de 2022 a les 18:54
Aquesta setmana s'ha posat en marxa a Sabadell un nou dispositiu per reforçar la neteja als diferents barris de la ciutat. La iniciativa, que funcionarà els mesos d’agost i setembre, reduirà l’impacte que té la caiguda de fulla fora de temporada com a conseqüència de les altes temperatures, que han colpejat especialment la ciutat les darreres setmanes. El dispositiu permetrà netejar a fons aquells punts de l’espai públic on es poden acumular les fulles dels arbres i altres residus que s’hi barregen.
El nou sistema de neteja, que se suma a la resta de serveis de neteja viària que es fan a la ciutat, funcionarà entre les 22 hores i les 5 de la matinada. En aquest sentit, conjuga l’escombrat manual i mecànic, de manera que es minimitzen les limitacions que presenten els tractaments mecànics de neteja en àrees de difícil o impossible accés per a les escombradores, en particular els bordons ocupats per vehicles estacionats.
L’escombradora aspira la brutícia, prèviament desplaçada a pressió amb aigua, que com és habitual als serveis de neteja és regenerada i tractada. A continuació un operari/a recull manualment les fulles acumulades en els bordons i calçada que no s’han pogut aspirar. El servei es complementa amb l’ús d’un camió cisterna per netejar determinats carrers i avingudes.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Mor Andreu Segura, conegut col·leccionista i tintinaire sabadellenc
-
Sabadell
Una taula rodona recorda el naixement de la revista 'Can Oriach'
-
Sabadell
La Marató de 3Cat beca un projecte d'investigació de Sabadell: "Serà una alternativa sanitària a tractaments actuals"
-
Sabadell
Nou espai de memòria als Tallers de l’Aviació Naval
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis