ARA A PORTADA
Tasques de neteja de la part dels terrenys ocupats a Cifuentes
L’Ajuntament continua endavant amb els tràmits legals i administratius per endreçar tot l’àmbit de terrenys ocupats
- Una dona, en estat crític després de patir un accident amb un patinet a Badia
Publicat el
05 d’agost de 2022 a
les 13:11
Actualitzat el
05 d’agost de 2022 a les
16:23
Aquest divendres ha començat la neteja de la part dels terrenys ocupats al barri de Cifuentes afectada per un incendi el mes de juliol. L’acció, que afecta uns 2.500 m2 pertanyents a tres parcel·les de titularitat privada, es portarà a terme de manera subsidiària i, un cop feta, es reclamarà a la propietat que n'assumeixi el cost.
Està previst que les tasques de neteja permetin també retirar les restes de les edificacions precàries d’auto-construcció i tot el material de rebuig i deixalles de la zona. També es procedirà a treure tanques metàl·liques, lones, fustes, ferros i altres elements col·locats a mode de tancament de porcions del terreny.
L’Ajuntament continua endavant amb els tràmits legals i administratius per endreçar tot l’àmbit de terrenys ocupats i recuperar les parcel·les de titularitat municipal. La gestió té en compte les particularitats de cada espai, amb terrenys ocupats que són de l’Ajuntament, altres propietat de VIMUSA i altres de caràcter privat. Amb la recuperació dels terrenys es pretén evitar que es desenvolupin construccions o activitats il·legals, així com prevenir riscos derivats d’aquestes activitats i evitar les molèsties que es generen al veïnat. El consistori ha realitzat en els darrers mesos diverses accions per advertir sobre la il·legalitat de la situació que es viu a la zona.
https://www.diaridesabadell.com/2022/07/15/incendi-hortes-illegals-ronda-europa-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu