ARA A PORTADA
Jesús Rodríguez, nou alcalde accidental de Sabadell
Assumirà el càrrec durant les vacances de l'alcaldessa Marta Farrés d'aquest agost

- El govern espanyol, obert a estudiar la reducció fins als 100 km/h a l'AP-7
Publicat el 16 d’agost de 2022 a les 14:50
Nou inquilí a l'alcaldia de Sabadell. El tercer tinent d'alcaldessa, Jesús Rodríguez, serà alcalde accidental aquesta setmana. Fins al 21 d'agost assumirà aquesta tasca mentre la titular, Marta Farrés, està de vacances, i complint així amb el decret que va signar per les quatre setmanes d'agost.
Rodríguez ha agafat el relleu de la segona tinent d'alcaldessa, Marta Morell, que entre els dies 8 i 14 va ser alcaldessa accidental. Aquesta a la vegada, l'havia agafat del primer tinent d'alcaldessa, Pol Gibert, que va obrir el cicle de substitucions dels dies 1 al 7 d'aquest mes.
Precisament, aquesta sèrie la tancarà la quarta tinent d'alcaldessa, Montse González, que farà les funcions de batlle entre els dies 22 i 28 d'agost. Aleshores, Farrés ja tornarà de les vacances, precisament una setmana abans que arrenqui la Festa Major.
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa