ARA A PORTADA
Marta Farrés, després de viure el terratrèmol a Mèxic: "Veus ben bé com es mouen amb els edificis"
Sabadell
- JxS dona suport a la reforma contra les ocupacions il·legals
Publicat el
22 de setembre de 2022 a
les 18:04
El terratrèmol de magnitud 6,9 que ha sacsejat de matinada Mèxic ha sorprès una delegació barcelonina que està a la capital per a acudir a diferents actes oficials, entre les quals es troba l'alcaldessa Marta Farrés. La comitiva enviada per la Diputació de Barcelona, liderada per la seva presidenta i alcaldessa de l’Hospitalet Núria Marín, ha hagut de sortir d'urgència de l'hotel en el qual dormia a causa de l'alarma sísmica. Era l'allotjament també de les alcaldesses de Sabadell i Esplugues de Llobregat, Marta Farrés i Pilar Díaz, i tres tècnics de la delegació.
Farrés va celebrar que, després d’uns minuts de cert nerviosisme i incertesa veient com es movien els edificis i sonaven les alarmes, tot va quedar en un ensurt. “Va durar uns 30 segons”, va explicar després de l’episodi. L’alcaldessa va destacar les instal·lacions estaven molt preparades per respondre a possibles terratrèmols.
Les tres líders municipals van viatjar a Mèxic per a participar en el primer Fòrum d'Alcaldesses Progressistes Iberoamericanes, impulsat per la Diputació i les corporacions de Mèxic DF, Bogotà i Montevideo, encapçalades per dones.
En un altre hotel s'allotjava una altra comitiva catalana, en aquest cas de l'Ajuntament de Barcelona. L'encapçala Janet Sanz (BComú), tinenta d'alcaldia de Barcelona, que ha viatjat a la mateixa ciutat per a assistir a la XII Biennal Iberoamericana d’Arquitectura i Urbanisme (BIAU). Les dues comitives, però, ja s'han desplaçat i s'allotgen per separat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell