Atenció a la B-124, hi ha un grup de senglars a l'entrada de Sabadell venint de Castellar del Vallès. pic.twitter.com/tXpVgSzmBI
— Anti-radar Catalunya (@antiradarcatala) August 13, 2022
ARA A PORTADA
Dos senglars passegen per la Torre de l'Aigua de Sabadell
Cada dia és més habitual veure aquests animals en entorns urbans
- La Fundació Impulsa es consolida a Sabadell i duplica el nombre d'alumnes becats
Publicat el 29 de setembre de 2022 a les 12:14
Cada dia és més habitual veure porcs senglars en entorns urbans. En els darrers anys, la sobrepoblació d’aquests animals ha provocat que en trobem de tant en tant per les ciutats, sobretot pels voltants. Durant el confinament, la seva presència va créixer encara més als carrers, acostumats a l’absència de persones a la via pública.
Aquest dimecers al vespre es van poder veure un parell de senglars a la Torre de l'Aigua de Sabadell, prop del riu Ripoll. Al cap d'uns minuts, els animals van acabar marxant sense que fos necessària cap intervenció per part de la Policia Municipal.
Aquest estiu, a mitjans d'agost, es va poder veure també una família nombrosa de senglars, en aquella ocasió, a la rotonda d’entrada a la ciutat per la B-124, des de Castellar del Vallès. Aleshores, un vídeo a les xarxes socials va mostrar el grup d’expedició per Sabadell.
Notícies recomenades
-
Sabadell
"Can Puiggener és un barri invisible i carregat de prejudicis"
-
Sabadell
FOTOS | Final feliç en un espectacular rescat d'un gos a Sabadell
-
Sabadell
Evacuen tres homes després de xocar amb el cotxe a dins del pàrquing
-
Sabadell
Arriba l'hivern a Sabadell: baixada de temperatures per l'arribada d'una massa d'aire polar
-
Sabadell
El Vi Novell brinda per vint anys de tradició a la Bodega Coca
-
Sabadell
FOTOS | Col·lapse monumental a l'entrada de l'Aeroport en la jornada de portes obertes