Imatge d'arxiu / LLUÍS FRANCO[/caption]
ARA A PORTADA
Roben 300 m de coure de les instal·lacions del Trenet
- Es reprèn el viatge als camps de refugiats a Algèria
Publicat el
16 d’octubre de 2022 a
les 18:54
Actualitzat el
16 d’octubre de 2022 a les
22:29
Aquesta nit uns lladres s'han endut 300 m de cable de coure de les instal·lacions del Trenet, al Parc Catalunya. El fet ha obligat als responsables de l'entitat, CEMFES, a utilitzar el mètode tradicional -avisar per walkies- per fer funcionar els vehicles durant el diumenge. Mentrestant s'ha anat reposant el cablejat. El material robat permet fer funcionar els sistemes i semàfors informàticament.
Els fets han estat denunciats pel regidor Carles de la Rosa al seu Instagram. Segons De la Rosa, els lladres han accedit a la zona amb un cotxe. A continuació han obert les arquetes i han utilitzat el vehicle com a contrapès per estirar el cablejat.
El president de CEMFES, entitat sense ànim de lucre que gestiona el Trenet, Lluís Biosca ha explicat al Diari els fets: "Ha estat una sorpresa, un sector del circuit no responia i els semàfors no funcionaven. En comprovar les arquetes ho hem descobert".
[caption id="attachment_86107" align="aligncenter" width="444"]
Imatge d'arxiu / LLUÍS FRANCO[/caption]
Imatge d'arxiu / LLUÍS FRANCO[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
El llibre en paper venç el drac del digital per Sant Jordi: els llibreters esperen una bona diada
-
Sabadell
Sabadell tindrà connexió d'autobús directa amb Madrid i Saragossa
-
Sabadell
Més equips i hores d'atenció per gestionar la regularització de migrants a Sabadell
-
Sabadell
Si vius a La Creu Alta i tens entre 50 i 69 anys t'arribarà una carta de Salut
-
Sabadell
L'arquitectura vallesana inaugura una nova seu conjunta a Terrassa
-
Sabadell
Els veïns del barri de Sol i Padrís alerten per segon dia consecutiu de la presència de porcs senglars