ARA A PORTADA
-
-
Sense tràilers, amb més de 500 arbres nous i càmeres de seguretat: així serà la nova ronda de Collsalarca Aleix Pujadas Carreras
-
El Síndic de Greuges de Sabadell posa la mirada en els guals: "Qui no pagui, no pot tenir dret" Marta Ordóñez
-
Carlos Ventura (Banc Sabadell): "Si l’opa triomfa, molts projectes de l'entitat amb la ciutat es perdran" Marc Basté Alujas | Albert Acín Serra
-
Ferida de gravetat una noia en ser atropellada a la carretera de Terrassa
La dona, de 26 anys, va haver de ser traslladada per una ambulància del SEM a l'hospital de Terrassa

- El Sabadell confirma la renovació de Jaume Piñol fins al 2024
Publicat el 25 d’octubre de 2022 a les 16:31
Una noia va resultar ferida greu després de ser atropellada a la a la confluència de la carretera de Terrassa amb el carrer Joaquim Sorolla. Els fets van passar aquest dilluns als voltants de dos quarts de 12 del migdia quan la jove va creuar per un lloc no habilitat per fer-ho.
Com a conseqüència de l'impacte, la dona, de 26 anys, va haver de ser traslladada per una ambulància del SEM a l'hospital de Terrassa amb pronòstic greu per a la seva valoració. En el succés hi van intervenir quatre unitats de la Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell Entitats ecologistes acusen l’Ajuntament de Sabadell "d'invisibilitzar la contaminació" a la ciutat
-
Sabadell La sabadellenca Anna Crusafont, insígnia d’or dels farmacèutics: "Amb 88 anys, encara regento la farmàcia"
-
Sabadell Polèmica per un musical sobre el cas Helena Jubany
-
Sabadell Ja està obert el període d’inscripció del Programa de Turisme de l’Imserso
-
Sabadell FOTOS | Incendi en una planta de reciclatge d'un polígon industrial de Sabadell
-
Sabadell “És un tram perillós, els cotxes van molt ràpid”