ARA A PORTADA
-
Sabadellencs diuen 'Sí a la pau' i 'No a la guerra': "No em puc quedar a casa mentre passa això" Aleix Pujadas Carreras
-
A l'hospital també hi ha herois sense bata: "He conegut persones que no volien rebre l'alta per no estar soles a casa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
FOTOS | El trencament d'una canonada provoca una columna d'aigua de més de 18 metres a Sabadell Redacció
-
-
Un municipi vallesà participarà al Grand Prix 2026: "De moment, no direm ni mu" Marc Béjar Permanyer
Les notícies més destacades d'aquest dimecres a Sabadell
Ens plantem a mitja setmana després d'un pont ple de celebracions i festa
- Les notícies més destacades d'aquest dimecres a Sabadell
Publicat el
02 de novembre de 2022 a
les 09:36
Actualitzat el
02 de novembre de 2022 a les
11:31
Ens plantem a mitja setmana després d'un pont ple de celebracions i festa. Pels que hagin desconnectar de l'actualitat, fem un repàs de les notícies més destacades de les últimes hores a Sabadell.
Com cada 1 de novembre, el cementiri de Sabadell va viure una jornada d’homenatge i record. Seguint la tradició de Tots Sants, aquest dimarts nombroses famílies es van desplaçar fins a la carretera Antiga de Caldes per fer les ofrenes florals als ésser estimats que reposen a la necròpolis de la ciutat.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/01/cementiri-tots-sants-imatges-sabadell/
Segons el calendari previst, aquesta setmana es portarà a terme la segona fase de la plantació d’arbres al Passeig després que fa set dies es poguessin veure a l’indret els primers arbres. Les tasques durant els dies 2, 3 i 4 de novembre obligaran a tallar el trànsit pel Passeig i desviar els autobusos entre aquest dimecres i el divendres.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/01/obres-passeig-sabadell-plantacio-arbres/
Entrevistem a Joan Cuevas, Director General d’Innovació Educativa, Digitalització i Currículum, per a conèixer a fons com és i com afecta la revolució digital a les aules. Destaca que “en el futur tindrem reptes, i la tecnologia a les aules ens ha d’ajudar a resoldre’ls”.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/01/joan-cuevas-innovacio-digital-aules-sabadell/
Com ve sent habitual, més enllà de les sardanes clàssiques, els assistents de l'Aplec de la Castanyada 2022 celebrat a Sabadell van poder gaudir de la versió sardanista del Despechá, una de les cançons del moment, èxit aquest estiu interpretat per la cantant catalana Rosalia.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/01/despecha-sardana-sabadell-cobla/
Sharonne, nom artístic de Cristóbal Garrido, nascut a Sabadell l’any 1976, busca representar Espanya a Eurovisió. La drag-queen sabadellenca espera ser protagonista a la cita eurovisiva del 2023 després de guanyar la segona temporada del programa Drag Race Espanya. Et presentem un perfil de l'artista.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/01/sharonne-benidorm-fest-eurovisio-sabadell-drag-queen/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell acull el Tastavins solidari de Cipo amb tastos guiats i una subhasta benèfica
-
Sabadell
Crema l'interior d'un domicili a Sabadell que tenia l'entrada tapiada
-
Sabadell
L'R4 de Rodalies, interrompuda des de Montcada bifurcació fins a Sants
-
Sabadell
Sabadell rep el Premi de l’Aigua 2026 per la seva aposta per la resiliència hídrica
-
Sabadell
Tanca el popular restaurant Papanatas: "He estat molt feliç a Sabadell"
-
Sabadell
Enxampen un conductor a 116 km/h per la carretera de Bellaterra