ARA A PORTADA
Cs presenta una moció sobre la zona de baixes emissions a Sabadell
- L'Acadèmia de Belles Arts inaugura exposicions de Rossell, Segarra i Barreda
Publicat el
09 de novembre de 2022 a
les 10:01
Actualitzat el
09 de novembre de 2022 a les
13:01
El grup municipal de Ciutadans a l’Ajuntament de Sabadell va presentar durant el ple d'aquest dimarts a la tarda una moció per a la millora de l’accés de la ciutadania a la futura zona de baixes emissions (ZBE) de Sabadell. "No pot ser que Sabadell tingui una normativa, Terrassa en tingui una altra i Granollers una de diferent", va defensar el regidor del partit, José Luis Fernández. "Si es pot coordinar amb la resta de municipis del Vallès, encara millor", va apuntar durant el debat.
El grup municipal ja va manifestar la necessitat que s’informi els ciutadans de les futures condicions d’accés a la zona de baixes emissions i que els sabadellencs puguin planificar la seva mobilitat. El partit taronja considera que és una zona amb molta mobilitat obligada per la gran quantitat d’equipaments i per això el grup aposta perquè "qualsevol ciutadà que tingui necessitat d’accedir en casos molt determinats com a desplaçament a col·legis o centres de dia sigui tractat com un veí més”.
La Llei de canvi climàtic estableix que a Sabadell hi ha d’haver una zona de baixes emissions l’1 de gener del 2023. La Generalitat s’encarrega de coordinar l’àrea metropolitana.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/02/sabadell-zona-baixes-emissions-zbe/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu