ARA A PORTADA
La sabadellenca Laia Girós, nova directora general de l’Agència Catalana de la Joventut
- La sabadellenca Laia Girós, nova directora general de l’Agència Catalana de la Joventut
Publicat el
10 de novembre de 2022 a
les 19:07
Actualitzat el
11 de novembre de 2022 a les
09:16
La sabadellenca Laia Girós ha estat nomenada nova directora general de l'Agència Catalana de la Joventut. "Entomo el repte amb il·lusió i energies renovades per impulsar millores i oportunitats per la joventut del país", ha assegurat a través d'una piulada a Twitter.
Girós, nascuda el 1990, és graduada en Treball Social per la Universitat de Barcelona (UB) i ha estudiat un cicle formatiu d’Integració Social. En l’àmbit professional, ha treballat com a coordinadora en el servei d’atenció domiciliària de l’Ajuntament de Badalona i de l’Ajuntament de Sabadell gestionant l’equip professional i incidències del servei. Actualment és treballadora social a la Residència Assistida Cerdanyola de titularitat pública.
En l’àmbit de joventut, ha col·laborat activament en el Consell de Joves de Sabadell, federació que agrupava una vintena d’entitats juvenils. El 2012 va entrar a format part del Secretariat del Consell de Joves i el 2014 en va ser escollida secretària d’organització. Ha participat en la Xarxa de Consells Locals de Joventut, en les trobades del Triangle Jove i a espais de treball del Consell Nacional de Joventut de Catalunya (CNJC).
Així mateix, també va ser militant de les Joventuts d’Esquerra Republicana del 2006 al 2019, ocupant diverses responsabilitat dins de l’organització.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu