ARA A PORTADA
Ferit el conductor d'un patinet després de xocar contra un fanal a Sabadell
- El psicopedagog i escriptor Salvador Domènech, Premi Valors Republicans
Publicat el 14 de novembre de 2022 a les 15:32
Actualitzat el 15 de novembre de 2022 a les 09:44
Un jove de 19 anys va resultar ferit de caràcter lleu després de xocar contra un fanal a Sabadell mentre circulava amb un patinet. La topada es va produir el passat divendres a la nit al límit entre els barris de la Roureda i Ca n'Oriac, a la confluència de la ronda Roureda i el carrer Budapest, al voltant de les 22 hores.
Segons ha informat la Policia Municipal, que va rebre l'avís a les 22.08 hores, es va produir un accident d'un patinet. Fruit de la topada, el jove va necessitar ser traslladat a l'Hospital Parc Taulí. Fins al lloc es van desplaçar una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i unitats policials.
És el tercer incident amb un vehicle de mobilitat personal (VMP) en poc més de 48 hores a la ciutat. Dijous al matí una altra jove, també ferida lleu, va patir un accident en un xoc amb un turisme. Dimecres a la tarda un home va ingressar, en estat greu, al Taulí per una caiguda al polígon industrial sudo-oest. A més, el dilluns de la setmana passada, un usuari va caure del patinet resultant ferit lleu.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Incertesa pel soroll de fortes detonacions de matinada a Sabadell
-
Sabadell
Un conductor quadruplica la taxa d'alcohol permesa al volant i provoca un accident a Sabadell
-
Sabadell
Demanen nou anys de presó per un home que en va apunyalar un altre per parlar amb una amiga seva
-
Sabadell
Sabadell vol fer un pas en el tractament de la depressió: "La teràpia electroconvulsiva és útil, però pot provocar pèrdues de memòria"
-
Sabadell
Cau un pi de grans dimensions al costat de la Torre de l’Aigua
-
Sabadell
José Morales, el sabadellenc que regna als concursos televisius