ARA A PORTADA
-
-
Municipis de l’arc metropolità exigeixen més protagonisme: "No hi ha connexió en tren de Sabadell a Granollers" Marta Ordóñez
-
"Hem rebut una factura de la llum desmesurada i volem saber quin problema hi ha" Marta Ordóñez | Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Allau de crítiques a l'educadora d'una escola bressol acusada de maltractaments als infants Marc Béjar Permanyer
L'Ajuntament de Sabadell busca pisos buits per incorporar-los al mercat de lloguer social
La gestió es fa a través de l'empresa municipal d'habitatge, Vimusa
- El psicopedagog i escriptor Salvador Domènech, Premi Valors Republicans
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 14 de novembre de 2022 a les 13:01
Actualitzat el 15 de novembre de 2022 a les 09:21
L'empresa municipal d'habitatge de Sabadell, Vimusa, que depèn de l'Ajuntament, ha iniciat una campanya publicitària per trobar pisos buits i incorporar-los al mercat de lloguer social.
Vimusa ofereix un programa de mediació amb el qual vol donar seguretat als propietaris, oferint garanties tant pel que fa a la gestió del contracte com al cobrament, sense comissions.
Així, l'empresa s'encarrega de seleccionar el llogater i ofereix a la propietat la possibilitat de rebre assessorament jurídic i tècnic. També es fa càrrec d'elaborar el contracte d'arrendament, porta la mediació de possibles conflictes entre llogater i inquilí i ofereix assegurances de cobrament de rendes, multirisc i defensa jurídica en cas d'impagaments.
Mitjançant aquest programa, l'empresa local gestiona més d'un centenar d'habitatges a la ciutat. Oferir un habitatge i incloure'l a la cartera de Vimusa es pot fer trucant al 93 745 79 10 o presencialment al carrer de Blasco de Garay, 17 (Centre), on caldrà omplir un formulari que es pot trobar a Internet.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Quan la vida et porta a ser cuidadora a casa: "No vull que pensi que és una càrrega per a mi. No ho és"
-
Sabadell
Com s'actuaria davant d'un accident aeri a Sabadell?
-
Sabadell
Els comuns exigeixen de nou l'estació de Rodalies de Can Llong
-
Sabadell
Impulsen la primera comunitat energètica publicoprivada de Sabadell
-
Sabadell
Saps on és... la sínia de Can Gambús?
-
Sabadell
El pressupost municipal de Sabadell reserva 290,7 milions d'euros per al 2026