ARA A PORTADA
- Detinguts per cultivar més de 2.000 plantes de marihuana a un polígon de Sabadell
Publicat el
21 de novembre de 2022 a
les 11:35
Els Mossos d’Esquadra va comissar, el passat 16 de novembre, 2.418 plantes de marihuana que es cultivaven en dues naus d'un polígon industrial de Sabadell. A més del cultiu, també 6,2 quilograms de cabdells preparats per a la venda i que assolirien un preu al mercat il·legal de 36.000 euros.
La Unitat d’Investigació de Cerdanyola es va posar rere la pista d’aquestes plantacions el passat mes de setembre i va derivar amb l’entrada dels espais a mitjans de novembre. Disposava de tota la infraestructura per al manteniment i preparació de les plantes: subministrament d'aigua, ventilació i es feia un ús fraudulent de la xarxa elèctrica.
Durant l’escorcoll, dut a terme el passat dia 16, es va detenir dues persones, dos homes, i posteriorment, una tercera, a Cerdanyola, com a presumptes responsables del cultiu i acusats dels delictes de defraudació del fluid elèctric i contra la salut pública. Tots tres van passar a disposició judicial dos dies després de l'entrada a les naus i es va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns