ARA A PORTADA
Els Mossos activen un cercador amb 476 webs fraudulentes

- Desarticulat un grup criminal que tenia plantacions de marihuana a Sentmenat
Publicat el 24 de novembre de 2022 a les 12:29
Actualitzat el 24 de novembre de 2022 a les 16:32
Els Mossos d'Esquadra han activitat un cercador amb les 476 plataformes fraudulentes que han identificat en el marc de la investigació transnacional contra una organització d'abast mundial especialitzada en estafes financeres massives.
La policia catalana va participar en aquesta investigació juntament amb la Guàrdia Civil i les policies de set països més d'Europa. L'eina es pot trobar a l'apartat de Serveis i Tràmits de la web dels Mossos i permet que qualsevol persona consulti si el portal amb el que ha interactuat o fet alguna inversió consta en aquesta llista. Si el resultat és positiu, el cercador informarà que la web és fraudulenta i recomanarà que la persona interposi una denúncia.
Es calcula que a tot l'Estat es podrien haver estafat més de 17.000 persones. Els Mossos han alertat que el fet que un portal no aparegui en el llistat d'aquesta eina "en cap cas representarà que la web sigui segura per dur a terme inversions, sinó que significarà que no ha estat encartada en aquesta investigació".
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Els correfocs clouen la Festa Major de Ca n'Oriac
-
Sabadell Homenatges, escuma i colors a Can Rull
-
Sabadell Els Merinals homenatgen Miguel García, referent associatiu i esportiu del barri, amb un torneig veïnal
-
Sabadell La Taula Sabadellenca per la Llengua reuneix entitats i veus diverses per defensar l’ús del català
-
Sabadell Els 'gossos potencialment perillosos' surten al carrer per trencar l’estigma
-
Sabadell FOTOS | Punt final a la selectivitat 2025: abraçades, moments de mem i vaixells a Menorca