ARA A PORTADA
-
-
Lluís Matas: “Si volem canviar Junts, ho hem de fer des de dins. El partit s'ha atrinxerat massa en els extrems" Marta Ordóñez
-
Sabadell és la ciutat catalana amb més espectadors d'Els Pastorets: “Són tan importants com el tió!” Guillem Plans Roca
-
FOTOS | Els Mossos i la Guàrdia Civil escorcollen l'IRTA-CReSa pel brot de pesta porcina africana Marc Béjar Permanyer
-
Una cirurgia pionera a Sabadell acaba amb èxit: entren al cervell per l'ull i eviten aixecar el crani Sergi Gonzàlez Reginaldo
Ferida una dona en ser atropellada a Sabadell
- Alba Torras, nova secretària nacional de Feminismes del Jovent Republicà
Publicat el 29 de novembre de 2022 a les 15:45
Actualitzat el 29 de novembre de 2022 a les 16:09
Una dona va resultar ferida aquest dilluns al vespre després de ser atropellada al carrer de Bernat Metge de Sabadell. La vianant, de 40 anys, estava creuant pel pas de vianants quan un turisme la va envestir. La causa de l'atropellament, segons fonts policials, va ser la falta d'atenció del conductor del vehicle.
Com a conseqüència del cop rebut, la dona va resultar ferida lleu i va ser traslladada a l'hospital Taulí. En el succés, que es va produir a les 8 del vespre, hi va intervenir una unitat de Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell
"Rodalies s’hauria de planificar de nou"
-
Sabadell
“L’embornal no absorbeix l’aigua”
-
Sabadell
Vuit de cada deu joves del Vapor Llonch troben feina o continuen estudiant
-
Sabadell
El preu del transport públic no augmentarà aquest 2026: "Ha de ser un servei accessible, assequible i universal"
-
Sabadell
“El cervell és resilient, però els mals hàbits passen factura"
-
Sabadell
Galets i torrons, i molta ciència aquest Nadal 2025 a Sabadell