ARA A PORTADA
Sabadell activa la primera fase de l'Operació Fred
La Creu Roja ha detectat un repunt de persones sense llar aquest any, amb més de 200 persones vivint als carrers de Sabadell

- El Sabadell d'ahir i el d'avui, en imatges
Publicat el 05 de desembre de 2022 a les 10:22
Actualitzat el 05 de desembre de 2022 a les 17:10
L'Ajuntament de Sabadell activa la fase 1 de l'Operació Fred. Aquest protocol es manté actiu des de l’1 de desembre al 31 de març i les actuacions que s'apliquen depenen del termòmetre. Durant la primera fase, amb temperatures d'entre 2ºC i 4ºC, les Unitats d’Emergència Social (UES) de la Creu Roja ofereixen sopar calent i mantes. Quan el termòmetre cau encara més, per sota dels 2ºC, aleshores s'activa la fase 2, on s'obriran les portes del centre d’acollida nocturn que s'ha habilitat aquest hivern.
El regidor d'Acció Social, Eloi Cortés, ha anunciat a través de Twitter que s'activa aquesta fase. No és el primer cop que ho han fet, aquest any. Un vehicle de Ningú Sense Sostre ja van sortir a fer el seu recorregut divendres al vespre. Diumenge, però, va sortir les UES de la Creu Roja.
https://twitter.com/eloicortes/status/1599482740688068609
La Creu Roja ha detectat un repunt de persones sense llar aquest any, amb més de 200 persones vivint al carrer, a vehicles o a infrahabitatges. El que representa un 50% més que l'any anterior.
Un cop s’activi el nivell 2 del protocol, Càritas reforçarà el servei d’esmorzar i obrirà el seu espai d’acollida diürna del carrer Duran i Sors, de 8.30 h a 17 h.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/29/operacio-fred-sabadell-2022/
Notícies recomenades
-
Sabadell ITA obre les seves portes al públic per primera vegada amb una obra de teatre
-
Sabadell L’Escola Sant Julià celebra una jornada solidària contra la leucèmia infantil
-
Sabadell El PP marca la seguretat, l'habitatge i els impostos com a prioritats
-
Sabadell FOTOS | Localitzen un vehicle bolcat al riu Ripoll
-
Sabadell "La meva filla té por d'anar a l'escola": concentració a l'IES Vallès per la denúncia d'un cas d'assetjament escolar
-
Sabadell El Ral·li Aplec de la Salut torna aquest dissabte a Sabadell