ARA A PORTADA
-
Llevar-se a Banyoles o Vic i anar a fer classe a Sabadell: "Faig tres hores diàries de cotxe. Arribes amb angoixa i nervis" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Es reprèn la circulació de la xarxa de Rodalies de tot Catalunya amb incertesa i algunes queixes Redacció
-
El conductor viral que treu somriures als usuaris de l'autobús: "A casa no em deixen parlar tant i m'han d'aguantar aquí" Marc Béjar Permanyer
-
Els fets de Sentmenat, símptoma de la "lepenització" de la societat: "Les tesis ultra ja han penetrat en la política" Marc Béjar Permanyer
Adverteixen que una empresa de Sabadell no està retirant amiant correctament
- VÍDEO: Així s'enlaira i aterra l'avió 100% elèctric a l'Aeroport de Sabadell
Publicat el 13 de desembre de 2022 a les 15:59
L'Ajuntament de Sabadell ha advertit una empresa d'enderrocs perquè retiri correctament l'amiant d'una antiga fàbrica que ara està sent enderrocada, al carrer de Sant Baldomer, 88 (Hostafrancs).
Al consistori l'ha avisat una veïna a través de Twitter, la sabadellenca Anaís Falcó, sorpresa per com veia que les màquines estan retirant l'amiant de la nau. Fonts municipals asseguren al D.S. que s'ha comprovat que la retirada "no s'està fent bé" i s'ha informat d'aquesta observació i de com s'ha de fer la retirada adequadament per via de correu electrònic als responsables de l'enderroc.
https://twitter.com/violinaire/status/1602639356883337216?s=20&t=6DxFL8ebZMQEbMyyWJ3y_A
El consistori també confirma que l'obra té llicència en vigor i que l'atorgament d'aquesta va acompanyat del detall específic de com s'ha de fer el tractament d'aquests residus, sobretot per una qüestió de seguretat i protecció dels treballadors.
Si l'empresa advertida no fes cas a les indicacions de l'Ajuntament, el consistori "no la pot aturar ni sancionar", afegeixen les mateixes fonts, però sí que la Policia Municipal podria demanar la documentació sobre protecció dels treballadors i tractament de residus.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Crida per Sabadell planteja un espai de memòria per als exiliats de la ciutat
-
Sabadell
El PP de Sabadell proposa mesures per augmentar les places d’aparcament
-
Sabadell
Els maquinistes, el Govern, Renfe i Adif pacten les condicions per restablir progressivament el servei de Rodalies
-
Sabadell
Basfim: líder en desembossaments a Sabadell
-
Sabadell
Tres arbres caiguts en pocs dies a Sabadell: "Hem de construir ciutats resilients al canvi climàtic"
-
Sabadell
L'Embarcador del parc de Catalunya, empès a iniciar una nova vida: "Marxo molt satisfet del servei d’aquests 28 anys"