ARA A PORTADA
Una dona passa dos dies a l'hospital per un accident amb una pilona al carrer de Gràcia
La veïna, de 62 anys, va patir un trencament del cap de l'húmer i un trau a la cella

- Una dona passa dos dies a l'hospital per un accident amb una pilona al carrer de Gràcia
Publicat el 15 de desembre de 2022 a les 12:27
Actualitzat el 15 de desembre de 2022 a les 20:40
Una dona de 62 anys va patir una caiguda greu al carrer de Gràcia, a causa d'una pilona automàtica que es va alçar de terra just després del pas d'un cotxe. L'ensopegada li va provocar el trencament del cap de l'húmer, que la va tenir dos dies ingressada a l'hospital, i un trau a la cella. Ara haurà de fer rehabilitació i podria ser que hagués de tornar a passar per quiròfan. "Això m'ha aturat la vida", lamenta.
La caiguda va tenir lloc dues setmanes i mitja enrere, el vespre del 28 d'octubre. Una vegada s'ha recuperat una mica, la dona vol denunciar els fets perquè considera que les pilones automàtiques del carrer de Gràcia s'alcen massa ràpidament, sense cap senyal sonor, i són un perill per als vianants. Ha entrat una instància a l'Ajuntament de Sabadell per a queixar-se'n.
"Anava passejant tranquil·lament amb el meu marit i la pilona va sortir per art de màgia. Vaig veure la llum vermella i vaig intentar esquivar-la, però no vaig ser-hi a temps", explica. "Vull que es revisi per ser l'última persona que s'hi fa mal", afegeix.
[video width="848" height="480"][/video]
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll