ARA A PORTADA
Joan Madaula assumeix la gerència de CIPO en substitució a Xavier Martínez

- Salut es compromet a augmentar el personal del nou CAP Can Llong, criticat per la falta de metges
Publicat el 15 de desembre de 2022 a les 18:27
El fins ara president de CIPO, Joan Madaula, assumeix també la gerència de l'entitat, en substitució de Xavier Martínez. El Consell Rector ha pres la decisió de prescindir de Martínez pel disseny del nou Pla estratègic 2023-2026, apunten en un comunicat.
El Consell ha aprofitat per agrair "la dedicació de Xavier Martínez durant els seus anys al capdavant de la cooperativa, posicionat CIPO com una entitat de referència a la ciutat", han apuntat.
El president de l’entitat, Joan Madaula, pren el relleu en la Direcció-gerència de CIPO fins que finalitzi el procés de selecció d’una nova persona que n’ocupi el càrrec.
https://www.diaridesabadell.com/2022/07/08/joan-madaula-cipo-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll