La posició del grup municipal arriba després que l'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, mostrés les seves reticències sobre l'equipament. “Crec que tenim prou problemes a la ciutat per mantenir el patrimoni que tenim”, va exposar durant el tradicional balanç de l'Ajuntament, celebrat aquest dimarts. “No et cediran la caserna i et donaran 100 milions d’euros”, va ironitzar.No hem de triar entre l’estació de Can Llong o la Caserna. Les dues necessitats són urgents. ECP ja hem treballat per a què Can Llong tingui la seva estació i també estem treballant per a què la Caserna pugui ser utilitzada per la ciutat. Aquests son els nostres compromisos.
— ?Joan Mena (@joanmena) December 21, 2022
ARA A PORTADA
Sabadell En Comú Podem proposa habitatge i espai per al Taulí a la Caserna
- El CE Sabadell posa en marxa la campanya de mitja temporada
Publicat el 21 de desembre de 2022 a les 11:14
Actualitzat el 21 de desembre de 2022 a les 12:00
La Caserna de la Guàrdia Civil continua generant debat a Sabadell. Aquest dimecres, l'alcaldable d'En Comú Podem a Sabadell, Joan Mena, ha defensat que l'espai es destini a habitatge per a gent gran i jove, amb projecte comunitari i espais de recerca per al Taulí. "Un cop els tribunals resolguin, Sabadell hauria de tenir una proposta d’ús per aquest espai ubicat en un lloc estratègic de la ciutat", ha afirmat en un missatge publicat a les xarxes socials.
"No hem de triar entre l’estació de Can Llong o la Caserna. Les dues necessitats són urgents", ha advertit, remarcant que la formació treballa per a què la Caserna pugui ser utilitzada per la ciutat.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La febre de la venda de castanyes es consolida a Sabadell
-
Sabadell
“He acollit gent que ocupava la caserna perquè sé el que és viure al carrer, i és molt dur”
-
Sabadell
Comencen les obres de millora del camí del riu Ripoll al seu pas per Sabadell
-
Sabadell
El CAP Can Rull organitza caminades populars per promoure el moviment físic i el benestar social
-
Sabadell
Detingut un jove multireincident per robar una dona d’edat avançada en ple carrer a Sabadell
-
Sabadell
Tècnics superiors sanitaris de tot el país reclamen "més reconeixement": "Som importants quan interessa"