ARA A PORTADA
-
-
El CE Sabadell guanya el líder i marxa a l'aturada de Nadal a un punt de la primera posició Marc Segarra Rodríguez
-
Els especialistes que arriben als llocs més inaccessibles: "Per ser GRAE és imprescindible la polivalència" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les cares que formen l'equip de rescat especialitzat dels Bombers: "Salvar vides no té preu" Jan Cañadell Puigmartí
-
La Montse i el Pepe de l'Stop, 50 anys sent els reis dels regals i les joguines Marc Béjar Permanyer
Les notícies més destacades d'aquest dimecres a Sabadell
- El CE Sabadell posa en marxa la campanya de mitja temporada
Publicat el 21 de desembre de 2022 a les 09:36
Actualitzat el 21 de desembre de 2022 a les 17:51
La ciutat encara la recta final abans de l'arribada de les dates nadalenques assenyalades en vermell al calendari. En les últimes hores s'ha celebrat el tradicional acte de balanç d’any de l’Ajuntament.
Una de les obres pendents a Sabadell des de fa anys es desencalla. L’Ajuntament iniciarà la construcció del Portal Sud, el nou accés entre l’autovia C-58 i la Gran Via, durant el primer trimestre del 2023.
https://www.diaridesabadell.com/2022/12/20/obres-potal-sud-sabadell-acces-dates/
La gran ronda espanyola de ciclisme, La Vuelta, una de les tres més importants del calendari UCI World Tour, juntament amb el Giro d’Itàlia i el Tour de França, passarà per Sabadell el pròxim 27 d’agost.
https://www.diaridesabadell.com/2022/12/20/la-vuelta-2023-passara-per-sabadell/
Les prospeccions arqueològiques al solar dels números 27 i 29 del carrer Sant Pere han permès descobrir una cambra subterrània que hauria servit de raser per una o dues persones, durant prop de setanta anys, des de la construcció dels habitatges, l’any 1833, fins al 1900, moment en què es va segellar.
https://www.diaridesabadell.com/2022/12/20/descobert-amagatall-carrer-sant-pere-sabadell/
La Fundació per la Indústria – Sabadell-1559 ha nomenat Antoni Monés i Farré com a president de l’entitat en substitució d’Esteve Gené i Guerrero. Monés és empresari tèxtil i inversor en capital risc i medi ambient.
https://www.diaridesabadell.com/2022/12/20/antoni-mones-president-fundacio-industria/
Aquest dimecres a la nit es dona oficialment la benvinguda a la nova estació, deixant enrere la tardor. A Sabadell, ho farem amb sol i pujada de les temperatures.
https://www.diaridesabadell.com/2022/12/21/el-temps-sabadell-previsio-hivern/
Notícies recomenades
-
Sabadell
S'actualitza l’avís per intensitat de pluja: risc moderat al Vallès Occidental fins diumenge
-
Sabadell
El caganer del Llaminer ja viatja arreu del món
-
Sabadell
FOTOS | Els infants de Sabadell se'n van de vacances i el Tió, els patges i Els Pastorets s'apoderen de l'últim dia de classe
-
Sabadell
VÍDEO | Els secrets de l’olor de canyella del Nadal a Sabadell
-
Sabadell
Cap de setmana passat per aigua a Sabadell
-
Sabadell
Com fer un bon pessebre: els consells del mestre pessebrista Adrià Garcia