ARA A PORTADA
-
El terrassenc Marc Armengol, nou conseller delegat del Banc Sabadell en substitució de César González-Bueno Redacció
-
-
La baixada de la natalitat arriba a les aules: l'eliminació de línies sobrevola els pupitres Marc Béjar Permanyer
-
Prohibir les xarxes socials als menors de 16 anys: una proposta en la "direcció adequada", però "difícil d'executar" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Inversió milionària de l'Ajuntament de Sabadell per millorar la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez
L'estació de Rodalies de Sabadell sud tindrà una zona d'aparcament
El Park&ride de l'estació de Sabadell sud tindrà més de 300 places d'aparcament
- Una tradició sabadellenca
Publicat el
26 de desembre de 2022 a
les 11:11
Actualitzat el
26 de desembre de 2022 a les
11:45
Sabadell tindrà un 'Park&Ride' a l'estació de Rodalies del sud de la ciutat. La Generalitat vol doblar el nombre de places d'aparcament d'intercanvi modal a la regió metropolitana de Barcelona. Si ara hi ha 12.780 places d'aparcament a tota Catalunya, la intenció es arribar-ne a les 26.082 durant els propers anys. L'objectiu és que els usuaris puguin deixar el vehicle privat i agafar el transport públic.
El Govern facilitarà la creació els propers anys de 14.677 noves places d’aparcament d’intercanvi modal, popularment conegut com a park&ride, situades a tocar de 102 estacions ferroviàries o d’autobús interurbà de 81 municipis de la regió metropolitana de Barcelona.
L'estació de Sabadell sud tindrà més de 300 places d'aparcament. A Barberà del Vallès, entre 100 i 300 places. No seran gratuïtes, però hi haurà bonificacions per als usuaris del transport públic.
Notícies recomenades
-
Sabadell
“Han de garantir la inclusió de persones amb discapacitat”
-
Sabadell
La rehabilitació del Vapor Cortès d'Harquitectes arriba a la fase final dels Premis Mies van der Rohe 2026
-
Sabadell
El Carnaval torna a Sabadell amb canvis a la Rua i un nou final d’espectacle
-
Sabadell
FOTOS | Evacuació sota la pluja d'un home de l'interior del seu domicili
-
Sabadell
Tecnologia, espais i persones: la visió de Somfy per a la llar actual
-
Sabadell
“Això és terra de ningú i està abandonat”: Queixes per l'estat d'un aparcament de Can Feu