ARA A PORTADA
-
Sabadellencs diuen 'Sí a la pau' i 'No a la guerra': "No em puc quedar a casa mentre passa això" Aleix Pujadas Carreras
-
FOTOS | El trencament d'una canonada provoca una columna d'aigua de més de 18 metres a Sabadell Redacció
-
A l'hospital també hi ha herois sense bata: "He conegut persones que no volien rebre l'alta per no estar soles a casa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Un municipi vallesà participarà al Grand Prix 2026: "De moment, no direm ni mu" Marc Béjar Permanyer
Sabadell activarà el primer programa d'ocupació per a persones trans
L’objectiu és formar i contractar persones en atur pertanyents a aquest col·lectiu que tenen dificultats afegides o especials a l’hora de trobar feina
- La Bussi s'exilia a Terrassa: "Sabadell era massa poc per a mi"
Publicat el
27 de desembre de 2022 a
les 17:04
L’Ajuntament de Sabadell iniciarà durant 2023 el primer programa d’ocupació dissenyat específicament per a persones trans. L’objectiu és formar i contractar persones en atur pertanyents a aquest col·lectiu que tenen dificultats afegides o especials a l’hora de trobar feina, a la vegada que fan serveis d’interès general i social a la ciutat. S’ha previst contractar cinc persones per part de l’administració com a auxiliars d’atenció i informació ciutadana, de gestió d’igualtat i de gestió d’esdeveniments.
El programa tindrà 12 mesos de durada i totes les persones participants realitzaran una activitat de formació transversal dins la jornada laboral un cop per setmana.
La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Sabadell ha acceptat aquest dimarts una subvenció del Servei Públic d’Ocupació (SOC) de la Generalitat de Catalunya de més de 178.000 euros, per a la realització d’aquest programa. Les persones que compleixin els requisits i estiguin interessades en participar en aquest programa han d’estar inscrites a l'OTG, ja que és des d'allà d'on es deriven les persones usuàries a l’Ajuntament de Sabadell.
La tinenta d’alcaldessa de Desenvolupament Econòmic i Impuls Administratiu, Montse González, explica que “la realitat de les persones trans al mercat de treball és encara una situació complexa". "Sens dubte el desconeixement social alimenta sovint estereotips negatius i els prejudicis dificulten que aquest col·lectiu pugui desenvolupar-se professionalment”, afegeix.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell acull el Tastavins solidari de Cipo amb tastos guiats i una subhasta benèfica
-
Sabadell
Crema l'interior d'un domicili a Sabadell que tenia l'entrada tapiada
-
Sabadell
L'R4 de Rodalies, interrompuda des de Montcada bifurcació fins a Sants
-
Sabadell
Sabadell rep el Premi de l’Aigua 2026 per la seva aposta per la resiliència hídrica
-
Sabadell
Tanca el popular restaurant Papanatas: "He estat molt feliç a Sabadell"
-
Sabadell
Enxampen un conductor a 116 km/h per la carretera de Bellaterra