ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
VÍDEO | Èxit d'afluència del 'Somriu el Nadal' i el Calendari d'Advent a Sabadell

- Fluidra millora la classificació en matèria climàtica
Publicat el 05 de gener de 2023 a les 15:23
Actualitzat el 06 de gener de 2023 a les 00:43
L'espectacle del 'Somriu el Nadal' i el Calendari d'Advent són dues de les activitats icòniques del Nadal a Sabadell. Enguany, 40.000 persones que han assistit a les representacions de la plaça del Doctor Robert, en un espai que cada tarda s'ha quedat petit per gaudir de la posada en escena.
Així mateix, més de 8.200 persones han passat per la Caseta del Llaminer a fer-se una fotografia o trobar-se amb el Llaminer, que ha esdevingut ja tot un símbol del Nadal a la ciutat, i amb altres personatges del Somriu. D’altra banda, tot i que és complicat precisar el públic del Pessebre Gegant a la plaça de Sant Roc, es pot situar a l’entorn d’unes 50.000 persones.
Notícies recomenades
-
Sabadell El Santamasa recupera el seu històric nom deu dies després
-
Sabadell Com prevenir la picada del mosquit tigre?
-
Sabadell La calor afluixa a Sabadell: quin temps farà en la segona meitat de setmana?
-
Sabadell Demanen quatre anys de presó a un metge de família de Sabadell per l'accés il·legal a historials mèdics
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova àrea per a deslligar gossos
-
Sabadell Un camió arrenca el cablejat elèctric en ple carrer a Sabadell