La propera setmana, jornades de ple hivern ? pic.twitter.com/7ikQ9SI8Qe
— Meteocat (@meteocat) January 15, 2023
ARA A PORTADA
-
Sabadell La zona blava ja torna a ser de pagament a Sabadell: "S'ha fet curt!" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Sabadell Cap de setmana mogut a les carreteres de Sabadell: alcohol, drogues i conductors sense carnet Jan Cañadell Puigmartí
-
Vallès FGC recupera el recorregut sencer a la línia Barcelona–Vallès després de les obres per renovar la via M. B.
- Vaser HD: la lipoescultura ultrasònica d’alta definició arriba a Sabadell
Publicat el
17 de gener de 2023 a
les 17:17
Actualitzat el
19 de gener de 2023 a les
09:32
Després de dos dies amb el vent com a protagonista, provocant diverses incidències a Sabadell, el fred arriba a partir d'aquest dimecres a tot el territori català. La caiguda de les temperatures es consolidarà especialment durant la segona meitat de setmana, amb els termòmetres marcant mínimes sota zero.
Segons la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya, en la jornada d'aquest dimecres les màximes no superaran els 12º C. Però serà a partir de dijous, i sobretot durant el final de setmana, quan la tendència a la baixa es farà encara més notable. A més, s'espera que els núvols siguin protagonistes, tot i que amb una baixa probabilitat de pluges.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Les fotos que expliquen la revolució industrial a Sabadell
-
Sabadell
Un cotxe impacta contra l’aparador d’una botiga a la plaça de Sant Roc
-
Sabadell
Rècord històric de nits tropicals a Sabadell: “No es pot dormir, així!”
-
Sabadell
Canvi d'ubicació de l’Oficina de Mobilitat a Sabadell
-
Sabadell
La reobertura de les fonts del Passeig, prevista per Festa Major
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies