ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
L'allotjament nocturn per a sensellar es manté obert aquesta setmana
- Per què s’atura l'educació aquesta setmana a Sabadell?
Publicat el 23 de gener de 2023 a les 17:24
Actualitzat el 24 de gener de 2023 a les 11:18
Les persones que fan nit al carrer podran dormir al centre d'acollida nocturn fins la nit de divendres a dissabte. El dispositiu de l’Operació Fred, coordinat per l’Ajuntament, Creu Roja i Càritas, en col·laboració amb Actuavallès, Ningú Sense Sostre i Aigües Sabadell, s’allarga fins al dissabte, 28 de gener, en previsió que continuïn les baixes temperatures durant aquesta setmana. Es manté activa la sortida de vehicles d’emergència social per la ciutat i l'obertura dels espais d’acollida tant en horari nocturn com diürn.
El centre d’acollida compta amb diferents espais climatitzats i quinze places. A més d’un llit ben equipat on passar la nit, Creu Roja oferirà a les persones acollides el sopar, l’esmorzar del dia següent, servei de dutxes, roba neta d’abric i un acompanyament dels professionals de l’entitat per avaluar la seva situació personal.
Per la seva banda, les Unitats d’Emergència Social (UES) de Creu Roja s’encarregaran de recórrer els punts de la ciutat on consten que viuen persones sense llar i se les informarà que poden anar al centre d’acollida. Si algunes d’aquestes persones no hi volen anar, igualment es farà entrega de menjar i begudes calentes i roba d’abric a peu de carrer.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa