ARA A PORTADA
Detingut un jove per múltiples estafes bancàries amb el mètode Smishing
- Detingut un jove per múltiples estafes bancàries amb el mètode Smishing
Publicat el 13 de febrer de 2023 a les 09:58
Actualitzat el 13 de febrer de 2023 a les 10:14
Els Mossos han detingut un jove de 20 anys acusat d'una trentena d'estafes bancàries amb el mètode Smishing, és a dir, enviar missatges al mòbil per aconseguir dades bancàries confidencials. Els fraus s'haurien produït des del 12 de desembre de l’any passat amb víctimes a diferents punts de Catalunya, entre ells Sabadell o Barberà. Una setzena de casos van tenir lloc a Lleida, 6 a Berga, i altres a Manresa, Hospitalet de Llobregat, Rubí, Igualada i Sitges.
Segons la investigació dels Mossos, després d'accedir a dades bancàries, el detingut anava a diferents caixers automàtics del Baix Llobregat i treia diners en efectiu. El valor estafat puja a gairebé 15.000 euros. El detingut va passar divendres a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Gavà.
La investigació continua oberta i no es descarta que el detingut estigui implicat en altres fets similars i que hi hagi més persones implicades.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores