ARA A PORTADA
Ferida una dona en un accident múltiple a la Gran Via
- Jaume Llop, nou president del Gremi de Mobilitat
Publicat el
20 de febrer de 2023 a
les 17:15
Actualitzat el
20 de febrer de 2023 a les
17:49
Un accident de trànsit a la Gran Via de Sabadell, a l'altura del pont número 7, ha provocat problemes en la circulació de trànsit per una de les principal vies interurbanes de la ciutat. La topada, a primera hora de la tarda, ha implicat tres vehicles (un camió i dos turismes), i ha obligat a tallar durant uns minuts dos carrils en els dos sentits de la marxa.
El xoc s'ha produït per encalç amb tres vehicles i ha deixat una dona ferida lleu i una altra atesa, segons han confirmat fonts dels Bombers, que han estat atesos en el lloc de l'incident. Fins a la zona s'hi han desplaçat diverses dotacions de la Policia Municipal, Bombers i ambulàncies. A conseqüència del xoc, el camió ha hagut de ser retirat amb la grua.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cucs de seda i molt d'enginy: alumnes del Sant Nicolau guanyen un premi català d'innovació educativa
-
Sabadell
On són els punts d'atenció especial per tramitar la nova T-Sabadell?
-
Sabadell
La Generalitat dona el vistiplau definitiu a la transformació de la plaça del Gas
-
Sabadell
"Sé conduir, però em fa por": les pràctiques que ajuden als sabadellencs recuperar la confiança al volant
-
Sabadell
La plataforma Sabadell Lliure de Corrupció s'oposa a suspendre la pena de presó de Manuel Bustos
-
Sabadell
August Serra (Atendis): “Fa 40 anys, tancaven les persones amb discapacitat a una habitació, nosaltres volem ajudar-los a ser més independents”