ARA A PORTADA
Les botigues del Centre surten al carrer: "És la rematada de rebaixes"
Els dies 24 i 25 de febrer una quinzena de comerciants tornen a muntar les seves parades a peu de carrer
- Les botigues del Centre surten al carrer: "És la rematada de rebaixes"
Publicat el
24 de febrer de 2023 a
les 14:11
Les botigues del Centre de Sabadell guanyen un aparador al carrer aquest cap de setmana. Els dies 24 i 25 de febrer una quinzena de comerciants tornen a muntar les seves parades a peu de carrer, una iniciativa impulsa cada any l’associació Sabadell Comerç Centre en una aposta per “incentivar les vendes”. Els comerciants afirmen que aquesta campanya “és un reclam perquè el client tingui més al seu abast el producte” i afirmen que cada any “és tot un èxit” en vendes.
La Traca Final, com s'anomena la iniciativa, és la rematada de rebaixes, amb productes de temporada i fora de temporada. De fet, els comerços aprofiten per fer promocions i treure estoc. Jordi Obradors, gerent de Comerç Centre, destaca que algunes empreses treuen la botiga al carrer, però d'altres ofereixen descomptes suculents a dins de l'establiment. "La campanya d'hivern és més fluixa a l'hora de sortir al carrer, a la traca de l'estiu normalment doblem la xifra de participació", sosté.
L’objectiu és triple: vendre estoc acumulat, promocionar les vendes del comerç local i atraure nova clientela dins del local per veure el gènere de la nova temporada. “És un format que sol agradar al botiguer, qui ho prova repeteix”, sostenen des de l’associació. La intenció, segons els organitzadors, és promoure l’activitat a la ciutat i el comerç de proximitat. Un outlet a peu de carrer. No és una iniciativa exclusiva del Centre. Fa unes setmanes les botigues de Ca n’Oriac sortien al carrer i la iniciativa va ser “tot un èxit”, asseguren fonts dels comerciants.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La maqueta de l’Obra del Segle
-
Sabadell
L’Aeroport de Sabadell acull una campanya pionera de vols parabòlics
-
Sabadell
La 'casa conflictiva' que va ser el domicili dels Saez Pueyo: "Havia sigut la nostra llar familiar"
-
Sabadell
El doctor Xavier Cañas és el nou director de l'Institut d'Investigació i Innovació del Parc Taulí
-
Sabadell
FOTOS | Sabadell presenta l'Escola de Restauració: "Volem ser un referent a Europa"
-
Sabadell
L'antic local del Bracafé ja té propietari: obre un nou negoci d'hostaleria amb botiga