ARA A PORTADA
-
El CE Sabadell cau clarament contra el Betis Deportivo i perd el lideratge tretze jornades després Marc Segarra Rodríguez
-
Les gelateries de Sabadell donen la benvinguda a la temporada alta amb l’arribada de la primavera León Guerrero
-
-
-
La pèrdua de terreny agrícola, un risc en un context de guerres al món? "Cal obrir el debat" Marc Béjar Permanyer
Jornada de donació de sang a l'institut Jaume Viladoms
El centre ha organitzat la campanya aquest divendres 24 de març
- Marta Pontnou: "L’entrenador personal ha de ser del gènere contrari del que t’agrada o molt lleig"
Publicat el
23 de març de 2023 a
les 10:22
El centre d’estudis professionals Jaume Viladoms organitza en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits de Barcelona aquest divendres 24 de març una jornada de donació de sang a les seves instal·lacions per tretzena edició. L’horari establert per a la donació està repartit en dos torns: de les 9.00 h a 13.00 h i de les 16.00 h a 19.30h.
L’esdeveniment, que s'ha dut a terme amb la implicació de l’alumnat dels diferents cicles formatius, té entre els seus objectius conscienciar a la ciutadania sobre la importància que té la donació de sang en la societat. El centre vol transmetre als estudiants que la sang no es pot “fabricar” i només la podem obtenir a través d’aquestes extraccions.
Per aquest motiu, traslladen als ciutadans la rellevància d’aquesta acció i confien a aconseguir un nombre més elevat de donants. Un gest que mostra valors com l’empatia, la valentia i la col·laboració.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | La commemoració de Divendres Sant a Sabadell, en imatges
-
Sabadell
De Sabadell a tot el món amb una furgoneta del 1986: "Volíem fer un canvi de vida per ser lliures"
-
Sabadell
FOTOS | Devoció i tradició en el viacrucis de Setmana Santa al Centre
-
Sabadell
FOTOS | Un viatge a la història de la Setmana Santa de Can Puiggener a través d'imatges inèdites
-
Sabadell
“Cal entendre l’autisme com un espectre molt i molt ampli”
-
Sabadell
Sabadell tanca un dels trimestres més plujosos des de 1950, però amb temperatures força altes