
ARA A PORTADA
L'hospital Parc Taulí tindrà una nova nau logística a Sabadell: costarà 20 milions d'euros
El Taulí tindrà un nou equipament en un solar de 33.000 metres quadrats a la carretera de Bellaterra

- Sabadell es prepara per controlar les plagues de paneroles i rates

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 03 d’abril de 2023 a les 12:20
Actualitzat el 05 de novembre de 2024 a les 19:01
L'hospital Parc Taulí tindrà una nova nau logística a Sabadell. Estarà ubicada a la carretera de Bellaterra, 36 (Sant Pau de Riu-sec), just a sobre del Cercle Sabadellès. Suposarà una inversió de 20 milions d'euros per part del Departament de Salut i la previsió és que les obres acabin el juny del 2024, segons ha pogut saber el Diari.
Concretament, serà la nova seu de la Coordinació Logística Sanitària (CLS), A.I.E., una plataforma logística integrada per la corporació sanitària sabadellenca i l'Hospital del Mar de Barcelona que actualment està ubicada a Santa Perpètua. El solar on s'ubicarà la nova seu té una superfície de gairebé 33.000 metres quadrats.
La Junta de Govern Local de Sabadell ha aprovat aquest dilluns els primers passos administratius per fer possible el nou CLS amb la qualificació del terreny d'espai sanitario-assistencial.
[caption id="attachment_256282" align="aligncenter" width="1000"]
Imatge virtual del futur equipament / CEDIDA[/caption]
El regidor del Govern Eloi Cortés ha detallat que serà "una gran nau i edifici d'oficines destinats a suport sanitari i hospitalari". S'hi prestaran serveis no assistencials relacionats amb temes com farmacologia i magatzem hospitalari, entre altres.

Notícies recomenades
-
Sabadell ERC apunta al PSC i al PSOE com a responsables del fiasco amb la Caserna
-
Sabadell FOTOS | Es desprèn un tros de façana d'un establiment de la Rambla de Sabadell
-
Sabadell Consulta el programa complet de la festa major d'Espronceda 2025
-
Sabadell FOTOS | Sabadell reconeix la tasca dels cossos de seguretat
-
Sabadell La Crida repta Farrés: "Que es posin les piles per aconseguir la Caserna de Sabadell"
-
Sabadell El diputat dels Comuns David Cid insisteix en la necessitat de connectar ferroviàriament Sabadell amb altres municipis