ARA A PORTADA
'Sabadell té alcaldessa': el PSC reivindica el lideratge de Farrés per continuar al govern de Sabadell
La formació optarà per trobades informals amb la ciutadania en lloc de "grans actes de ciutat"
- L'OAR Gràcia Sabadell fa oficial la renovació dels tècnics dels equips sèniors
Publicat el
04 d’abril de 2023 a
les 17:06
Actualitzat el
05 d’abril de 2023 a les
11:46
El PSC ha iniciat la precampanya electoral sota el lema 'Sabadell té alcaldessa'. El primer secretari de la formació local, Pol Gibert, ha revelat aquest dimarts a la tarda el cartell que il·lustrarà aquest període, a més d'avançar la tònica que es proposa seguir la formació fins als comicis, que se celebraran el 28 de maig.
La precampanya, segons ha avançat Gibert, pretendrà adquirir "un to pausat, relaxat, en positiu i sense crispació". A més, proposaran trobades informals "de tu a tu" amb la ciutadania perquè avaluïn el mandat i "per parlar del Sabadell del futur". No hi ha previstos grans actes.
"Explicarem el que hem pogut fer aquests 4 anys i el que voldrem continuar fent els 4 anys vinents", ha expressat Gibert, que entre els inconvenients amb què ha topat el mandat ha enumerat "la majoria justa", la pandèmia i la guerra d'Ucraïna.
El lema 'Sabadell té alcaldessa' remarca, segons Gibert, que a "Sabadell tenim un lideratge molt clar", a diferència "dels 6 anys abans de l'actual mandat, en què ningú sabia qui era alcalde". Gibert ha estat acompanyat de la secretària d'organització de la formació, Anna Carrasco.
La campanya electoral anirà des del 12 al 26 de maig. El dia abans de les eleccions, que se celebren el dia 28, serà jornada de reflexió.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu