? Dispositiu especial de trànsit de la #SetmanaSanta 2023: #TriaTornar ➡ Sortida 380.000 vehicles ➡ Retorn 600.000 vehicles ➡ 200 km de mesures especials ➡ 1.400 efectius @mossos i 1.300 controls policials ? https://t.co/6qb75SLftD#SCT pic.twitter.com/hmrT0it3XF
— Trànsit (@transit) April 5, 2023
ARA A PORTADA
Trànsit preveu afectacions a l'AP-7 i altres vies durant tota la Setmana Santa
Sabadell
Algunes vies tindran mesures especials, com limitacions de velocitat específiques o carrils addicionals
- Trànsit preveu afectacions a l'AP-7 i altres vies durant tota la Setmana Santa
Publicat el
05 d’abril de 2023 a
les 11:51
Ben segur que molts sabadellencs ja tenen les maletes preparades per marxar a passar uns dies fora. El Servei Català de Trànsit (SCT) ha demanat "no baixar la guàrdia en cap moment" aquesta Setmana Santa davant l'"alta mobilitat" que es preveu en els propers dies, tant a destinacions de platja com de muntanya. La subdirectora general de Gestió del Trànsit, Lourdes Puigbarraca, ha indicat que uns 380.000 vehicles sortiran de l'àrea metropolitana entre aquest dijous i divendres i en tornaran uns 600.000 entre diumenge i dilluns.
Trànsit preveu que les vies amb afectacions més importants siguin l'AP-7 i trams de l'A-2, la C-16, la C-17, la C-32, la C-65, la C-31 i l'N-340. Algunes vies tindran mesures especials, com limitacions de velocitat específiques o carrils addicionals per a l'operació retorn. Els Mossos d'Esquadra faran 1.300 controls.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns
-
Sabadell
Pedro Sánchez convoca eleccions generals anticipades
-
Sabadell
"Quan una comunitat s’organitza, és capaç de fer coses enormes": l’Escola Concòrdia es recupera després de les pluges
-
Sabadell
Francesc Torralba: "L’esperança no és una forma d’escapar del mal, però no es deixa vèncer pel desànim"