ARA A PORTADA
La Diputació de Barcelona subvencionarà 80.000 euros per fer més inversions a Ca n'Oriac
Forma part de la prova pilot de l'àrea de promoció econòmica urbana (APEU) que es vol fer al barri
- Manu Guix, Sergi Carbonell, Laura Obradors i Assumpta Cumí, concerts de la setmana a la CavaUrpí
Publicat el 12 d’abril de 2023 a les 13:20
La preparació de la prova pilot per implementar una Àrea de Promoció Econòmica Urbana (APEU) a Ca n'Oriac continua endavant. Aquesta setmana, la Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Sabadell ha aprovat rebre una subvenció de 80.000 euros de la Diputació de Barcelona per impulsar el projecte. L'aportació subvencionarà la totalitat del projecte.
El consistori explica que "és voluntat municipal continuar impulsant la implementació de l'APEU", per la qual cosa es compromet a "assumir una despesa mínima en inversions al barri de Ca n'Oriac".
Concretament, la subvenció és de 79.031,70 euros, que han de permetre fer millores a la zona comercial de Ca n'Oriac, juntament amb les aportacions dels empresaris, que han de determinar quines quotes acabaran pagant.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'oncòleg sabadellenc Joaquim Bellmunt, nomenat catedràtic a Harvard: “És el màxim reconeixement acadèmic”
-
Sabadell
Desallotgen un bloc de pisos a Sabadell per l'incendi d'un quadre elèctric
-
Sabadell
FOTOS | L’Ambaixador Reial visita els infants del Taulí
-
Sabadell
La Grossa de Cap d'any passa de llarg de Sabadell
-
Sabadell
El Llaminer, rei de Nadal a Sabadell
-
Sabadell
Nit de Cap d’Any a Sabadell: controls d'alcoholèmia, un detingut per ordre d'ingrés a presó i 108 trucades al 112