ARA A PORTADA
-
-
El fenomen de les bugaderies d'autoservei, en creixement: "És ràpid, còmode i està bé de preu" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
Cues als serveis d'atenció per aconseguir la T-Mobilitat: "He hagut de comprar la T-Usual"
El títol ha substituït la T-Jove, que ha deixat de vendre's en format paper

- Cues als serveis d'atenció per aconseguir la T-Mobilitat: "He hagut de comprar la T-Usual"
Publicat el 13 d’abril de 2023 a les 13:33
Actualitzat el 13 d’abril de 2023 a les 16:19
Els usuaris que han passat aquests dies per alguna de les estacions de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) o Rodalies de la ciutat i altres punts de les línies del Vallès han vist amb sorpresa llargues cues als serveis d'atenció al client. Un exemple es va viure a Sabadell Plaça Major aquest dimecres, on desenes de persones esperaven el seu torn, la majoria per resoldre dubtes o directament per adquirir la T-Mobilitat després de l'espera.
L'eliminació de la T-Jove en paper comporta que tots els viatgers que utilitzaven aquest títol unipersonal de tres mesos hagin de disposar des de fa un mes de la T-Mobilitat, una targeta que alguns encara no han obtingut. "Ha sigut una mica caòtic. Crec que cal millorar l'organització i facilitar la informació a l'usuari per agilitzar el tràmit", explicava una usuària.
"Vaig voler fer-ho a l'estació de plaça de Catalunya a Barcelona pensant que seria més ràpid i em van enviar a les oficines de Renfe, on hi havia una cua de més de 30 persones. Ens van dir que s’havia de demanar cita prèvia per Internet per anar a recollir la targeta i que trigaria almenys 10 dies", resumeix la passatgera sabadellenca. "Al final, he hagut de comprar una T-Usual per passar aquest mes", conclou.
Notícies recomenades
-
Sabadell Albert Om usa els sabadellencs com a unitat de mesura dels gossos a Barcelona: "Imagina't que venen tots..."
-
Sabadell Què s'ha de fer amb els mobles i estris vells, i quina bonificació es pot obtenir?
-
Sabadell Treballar durant l'agost a Sabadell: "L'hora punta són les set de la tarda"
-
Sabadell Un camió ple de runa bolca a l'avinguda de Matadepera
-
Sabadell L’avinguda de Barberà viu un moment dolç de construcció
-
Sabadell Sabadell, de nou protagonista a 'Joc de cartes' de la mà del Rauxa