ARA A PORTADA
Marta Farrés, a la Cambra per exposar les propostes econòmiques del PSC
- Més de 200 persones participen en la 33a edició de la Caminada Popular a Castellar
Publicat el
16 de maig de 2023 a
les 17:30
Actualitzat el
16 de maig de 2023 a les
18:54
L'alcaldessa de Sabadell i candidata a les eleccions municipals, Marta Farrés, participarà aquest dijous en una xerrada a la Cambra de Comerç per exposar les propostes econòmiques del PSC, sota el nom Sabadell, propostes per una economia creixent. A l'acte, també hi prendrà part el president de la Cambra, Ramon Alberich, i el president de la Comissió d'Empresa i Coneixement de la Cambra, Leo Torrecilla.
De cara a un hipotètic segon mandat de Farrés al capdavant del consistori, en línies generals els socialistes volen continuar impulsant el Hub Aeronàutic, projectes com el Campus de les Ciències de la Vida i de la Salut i el Vapor Llonch. Així mateix, asseguren que continuaran donant suport i acompanyament per a la creació d'empreses i negocis, per "continuar fent de Sabadell una ciutat atractiva perquè s'hi instal·lin projectes econòmics ja desenvolupats". La reforma del polígon Sud-oest, coincidint amb la construcció del Portal Sud.
https://www.diaridesabadell.com/2023/05/05/marta-farres-programa-electoral-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"