ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Junts vol un consorci publicoprivat a Fira Sabadell i impulsar el Vapor Llonch
Junts té previst crear la figura del delegat internacional que busqui inversions i promocionar la marca Sabadell

- ERC aposta per convertir l'aparcament del Vapor Turull en una plaça amb equipaments
Publicat el 19 de maig de 2023 a les 12:49
Actualitzat el 19 de maig de 2023 a les 12:50
Posar-li la catifa vermella a l'emprenedoria i les empreses que escullin Sabadell. L'impuls econòmic de al ciutat és un dels grans eixos del programa electoral de Junts, que posa la mirada en l'atracció empresarial i la reducció de traves burocràtiques: "Volem crear un autèntic ecosistema per atreure empreses", ha assegurat el líder de la formació, Lluís Matas, davant de Fira Sabadell.
De fet, proposa transformar la Fira en un consorci publicoprivat, seguint el model de Barcelona, per "fer créixer aquest actiu que tenim". La intenció dels juntaires és ampliar els esdeveniments nacionals i internacionals i "de primera divisió" i que sigui el teixit econòmic i empresarial qui s'encarregui de dinamitzar "la potencialitat de la Fira, que ara està desaprofitada".
Una altra de les propostes és redissenyar el Vapor Llonch, amb un àrea d'aterratge a Sabadell i àrea d'internacionalització de la marca Sabadell. En què es concreta? Segons Matas, amb un "acompanyament personalitzat" als emprenedors amb temes burocràtics, bonificacions els primers anys, ajuts amb els tràmits i un mentor.
Pel que fa a la internacionalització de la marca, Junts té previst crear la figura del delegat internacional que busquin inversions i empreses i "vendre Sabadell al món", buscar subvencions a la Unió Europea i buscar contactes amb Erasmus. D'altra banda, Matas sosté que l'aeroport és una "peça clau i un dels actius de la ciutat".
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell